Spojrzenie w cyfrową przyszłość - Drupa 2021 bez udziału grupy Postpress Alliance

 

Postpress Alliance rezygnuje zarówno z targów Drupa jak i Open House i zaprasza odwiedzających na pierwsze wirtualne „Dni Sojuszu- Alliance Days”

To już oficjalne grupa Postpress Alliance do której należą m.in. baumannPERFECTA, oraz Hohner wycofuje się z przyszłorocznych targów Drupa.  Ta trudna decyzja została podyktowana przede wszystkim niepewną sytuacją związaną z pandemią COVID-19, a u jej podstaw leżą odpowiedzialne myślenie i brak możliwości planowania.

 

Postpress Alliance to grupa konstruktorów maszyn prowadzących działalność uzupełniającą w sektorze postpress, którzy  połączyli siły w okresie poprzedzającym targi Drupa 2020, aby zaoferować swoim klientom szeroką i zróżnicowaną gamę urządzeń do introligatorni.  Skoncentrowany know-how, w połączeniu ze średniozaawansowanym, szybkim i zorientowanym na klienta podejściem, jest tym, co zostało wprowadzone do planowania dla naszych klientów.

Z punktu widzenia członków stowarzyszenia ,  COVID-19 uniemożliwia bezpieczne  uczestnictwo w targach. Sytuacja jest zbyt niepewna wobec zmieniających się codziennie ograniczeń w podróżowaniu na całym świecie, co uniemożliwia międzynarodowej publiczności możliwość udania się na targi do Düsseldorfu. Podsumowując trzeźwe rozważenie oczekiwanego stosunku kosztów do korzyści wskazuje, że bez gości międzykontynentalnych nie byłoby ekonomicznych podstaw dla takiego wydarzenia. Według Postpress Alliance poczucie i sens uczestnictwa w Drupie zostały utracone z powodu pandemii. Partnerzy stowarzyszenia  bardzo żałują tego kroku i nadal wierzą w Drupę jako wiodące na świecie targi dla przemysłu poligraficznego zapowiadając tym samym powrót gdy tylko pojawią się odpowiednie warunki.

Ze względu na pandemię Postpress Alliance rezygnuje również z organizacji pierwszego wspólnego Open House’u. Jak twierdzą partnerzy odpowiedzialność za pracowników i gości jest zbyt duża by organizować takie wydarzenie.  

Wycofanie się z targów oraz organizacji tradycyjnego Open House’u w siedzibie firmy Hohner w  Tuttlingen nie oznacza jednak rezygnacji z prezentowania nowości szerszemu gronu klientów jednak w innej niż dotychczas formie. Grupa planuje bowiem zrealizować pioniersko wirtualny Open House w dniach 24-27 listopada.

"Potrzebujemy i szukamy kontaktu z naszymi partnerami biznesowymi, cieszymy się więc, że możemy uruchomić coś tak nowego w tak krótkim czasie.”

Wirtualne Dni Otwarte to nie tylko alternatywa na potrzeby sytuacji związanej z pandemią, koncepcja ta ma na stałe być częścią strategii marketingowej grupy Postpress Alliance.

"Ta koncepcja wiele znaczy dla naszego kierownictwa, które jest głęboko że nawet po Covid-19, ukierunkowane koncepcje marketingowe będą wymagały tej dwoistości wirtualnych wystąpień w połączeniu z tradycyjnymi spotkaniami.”