ŚWIAT POLIGRAFII 08/2009 - Avargraf uruchamia nową usługę dla swoich klientów

13.08.2009

22 sierpnia br. firma Avargraf do bogatego wachlarza swoich usług dodaje kolejną - uruchamia sobotnie dyżury swojego serwisu. Do uruchomienia systemu dyżurów sobotnich skłoniły nas prośby klientów, których awarie zaskakiwały podczas weekendu lub piątkowego popołudnia. Dodatkowym czynnikiem był także fakt, że przy pięciodniowym tygodniu pracy i dużym obłożeniu maszyny produkcją, każdy przestój stanowi dla klienta określoną stratę.

Z tego względu są oni zdecydowanie bardziej zainteresowani dokonywaniem przeglądów i mniejszych napraw właśnie w soboty bądĽ w dni wolne od regularnej pracy. Zdajemy sobie sprawę iż nagła awaria podczas wykonywania pilnej pracy może przydarzyć się każdemu, dlatego też wychodząc naprzeciw potrzeb naszych klientów w drugiej połowie sierpnia uruchomimy sobotnie dyżury serwisowe - mówi Wojciech Więch, kierownik serwisu firmy Avargraf.

Firma Avargraf oferuje serwis wszystkich maszyn znajdujących się w jej ofercie handlowej. Wykwalifikowany personel techniczny, przeszkolony przez producentów maszyn, których przedstawicielem jest firma Avargraf, służy pomocą w ciągu całego cyklu życia maszyny - od instalacji, przez przeprowadzanie szkoleń obsługi i przeglądów gwarancyjnych, po naprawy doraĽne i przeglądy okresowe pogwarancyjne. W razie konieczności lub w przypadku gdy klient Avargrafu zgłasza tego rodzaju żądanie i jest ono zgodne z wytycznymi producenta, przeprowadzamy aktualizacje maszyn i urządzeń w zakresie oprogramowania i podzespołów. Podczas wizyt serwisowych technicy firmy Avargraf mogą również wytypować części konieczne lub sugerowane do wymiany, w które można się następnie zaopatrzyć w dziale części zamiennych firmy. Elementy maszyn, które możliwe są do naprawy mogą zostać przekazane do serwisu Avargrafu lub za jego pośrednictwem - do producenta, w celu zdiagnozowania usterki i jej reperacji. Firma pośredniczy również w wymianie i regeneracji wałków do niektórych maszyn, jak również w ostrzeniu noży do gilotyn i trójnoży. W przypadku zgłoszenia przez klienta konieczności zmiany lokalizacji maszyn na hali lub zmiany lokalizacji samej firmy, Avargraf świadczy również usługi ich przenoszenia i instalacji w nowym miejscu.

Serwisanci Avargrafu służą klientom wsparciem technicznym na miejscu, bądĽ - w pewnych sytuacjach, kiedy jest to możliwe i by zaoszczędzić koszty klienta - doradzają rozwiązanie podczas telefonicznych konsultacji. W niektórych maszynach spośród bogatej oferty firmy istnieje także możliwość zastosowania diagnostyki i naprawy zdalnej poprzez zastosowanie zdalnej kontroli maszyny. Rozwiązanie takie pozwala zredukować koszty serwisu gdyż już zdalnie udaje się dowiedzieć się w czym może leżeć problem i pozwala odwiedzić klienta już z odpowiednim przygotowaniem.

Cieszy nas fakt, że świadomość sprawnego serwisu naszej firmy i naprawy w przypadku awarii przyczynia się pozytywnie do sprzedaży maszyn, o czym świadczyć może fakt kupowania kolejnych maszyn i urządzeń przez naszych długoletnich kontrahentów, dla których niejednokrotnie sprawnie działający serwis naszej firmy, jest ważnym argumentem przy podejmowaniu kolejnych decyzji inwestycyjnych - mówi Wojciech Więch.